Monday, December 20, 2004

沖繩的冬至(一)思親
每逢節日倍思親,在我身上感慨良多。
以前在外地住的時候,已經沒有過節的感覺,中秋就自已買個月餅切下,過年就煮條臘腸切隻冬菇仔食,多是一個人過,對住牆壁自已食飯,想君未必知其感受。
現在成家,大多節日都不在家,她已習已為常,但小朋友每每問,「爹爹點解成日不在家,我生日爹爹番到家嗎?」
天幸每年小朋友生日我都在家,但她的生日,好像已五六年沒和她一起過了。真對她不起。

Comments:
你真好鬼似蔡瀾咁,睇你個blog無耐經已寰宇風情。

佢會明白的,俾我,我都寧願個男人為自己同家人o既生活幸福而去打拼。
 
Daisy多謝你。我其實唔鍾意去旅行的,唔知點解上天會安排我飛來飛去。
 
因為,你是天使嘛。
 
罰你少見家人, 等你更加珍惜,
你要多謝個天啦~~ ^o^
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?